top of page

תקנון האתר

  1. כללי

    1. קווסט רום ע.מ .558221438 (להלן: "החברה") מספקת שירותי בידור, בין היתר, של משחקים אינטראקטיביים המבוססים על שימוש ביכולות לוגיות ועבודת צוות של משתתפיה (להלן :"המשחקים" ו/או "המוצר") .הזמנת המשחקים (להלן:" ההזמנה" ו/או "הזמנת המשחק") מתבצעת הן באמצעות מכירה באתר החברה www.questroom.co.il  (להלן:" האתר") והן באמצעות מכירה במשרדי החברה. מזמין המשחק ו/או מי מטעמו ו/או מי שבא לממש את ההזמנה בתאריך ושעת תחילת המשחק בהתאם להזמנה (להלן:"המועד הקבוע" ו/או "תחילת המשחק") הינו לקוח של החברה (להלן:" הלקוח" ו/או" המזמין").

    2. בכל מקום בתקנון זה שיש שימוש בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשמע.

    3. שימוש באתר ו/או רישום באתר ו/או הזמנת המשחקים והתשלום עבורם באמצעות האתר מהווים את הסכמת הלקוח לקבל את התקנון ולנהוג לפיו. לפיכך, אם הלקוח אינו מסכים לתנאי מתנאיו הוא מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר או לעבור רישום באתר.

    4. הוראות תקנון דנן יחולו על כל שימוש שייעשה על ידי הלקוח. המשך השימוש באתר על ידי הלקוח מהווה הסכמה להוראות התקנון היוצרת התקשרות מחייבת בין הלקוח לחברה.

  2. הליך הרכישה

    1. להזמנת המשחק והתשלום עבורו באמצעות האתר יש לבחור את המשחק ואת השעה הפנויה הרצויה (להלן:"בחירת המשחק") ולעבור רישום לאתר.

    2. רישום לאתר מבוצע באמצעות מילוי פרטים אישיים כגון שם ושם משפחה ,דואר אלקטרוני ומספר הטלפון הנייד (להלן:"פרטי הזמנה").

    3. עם קבלת הזמנת המשחק, האתר מאשר את ההזמנה ואישור ההזמנה (להלן:" אישור הזמנה") יישלח ללקוח באמצעות דואר אלקטרוני וסמס.

    4. החברה רשאית אך לא חייבת לדרוש מהלקוח להשאיר את פרטי כרטיס האשראי להבטחת התשלום (להלן:"פיקדון") או לשלם מקדמה עבור המשחק שהוזמן בסך עד 200 ש"ח עבור כל משחק שהוזמן (להלן:"מקדמה").

    5. אין להשתמש בכרטיסי דיירקט או דביט לפיקדון, מכיוון שלכרטיסים אלו אין מסגרת אשראי, השימוש בהם בעת הליך להשארת פיקדון יחייב את חשבון הלקוח במיידית. הסכום יוחזר לחשבון בנק הלקוח באופן אוטומטי כעבור 7 ימי עסקים.

    6. לפיקדון ניתן להשתמש אך ורק בכרטיסי אשראי.

    7. החברה מקבלת כרטיסי אשראי של VISA, MASTERCARD, AMEX.

    8. חיוב כרטיס האשראי ייתבצע רק בעקבות ביטול קצר מועד כאמור בפרק 6 לתקנון זה ו/או בעקבות אי הופעת הלקוח למשחק לפי הזמנתו במשך יותר מחמש-עשרה (15) דקות משעתו המיועדת ללא ביטול ההזמנה בהתאם לפרק 6 בתקנון זה.

    9. התשלום עבור המשחק יתבצע באמצעות כרטיס אשראי או מזומן לפני תחילת המשחק.

    10. מתן פרטים כוזבים מהווה עבירה פלילית, והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

    11. ביטול הזמנה יתבצע בכפוף לפרק 6 בתקנון זה.

  3. שירות לקוחות

    1. לשאלות לגבי האתר, פעילותו והמוצרים המוצגים בו ניתן לפנות לשירות הלקוחות  בטלפון 04-300-5001 ו/או בדואר אלקטרוני questroom.israel2@gmail.com.  שירות הלקוחות יעשה את מירב המאמצים להתייחס לכל פנייה אליו תוך עשרים וארבע שעות (24 שעות) ממועד הפניה.

  4. כשירות להשתמש באתר

    1. לקוח רשאי לבצע הזמנה למשחק בכפוף למילוי התנאים (המצטברים- למחוק) המפורטים להלן:

      1. .הלקוח כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות.

      2. הלקוח בעל תעודת זהות ישראלית ו/או דרכון זר בתוקף ו/או תאגיד המאוגד ורשום כדין בישראל או בחו"ל.

      3. לקוח בעל כתובת דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט.

    2. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, החברה רשאית למנוע מהלקוח לבצע הזמנה באתר ו/או לבטל הזמנה שבוצעה על ידי הלקוח אם מתקיים אחד או יותר מהתנאים המפורטים להלן:

      1. הלקוח ביצע או ניסה לבצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין תוך כדי שימוש באתר או השתתפותו במשחק.

      2. הלקוח הפר תנאי מתנאי תקנון זה.

      3. הלקוח מסר בעת ההרשמה פרטים כוזבים.

      4. הלקוח ו/או מי מטעמו ביצע ו/או ניסה לבצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע באתר ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או החברה ו/או כדי לפגוע בצד שלישי תוך כדי שימוש באתר.

  5. סודיות מידע

    1. החברה לא תעשה כל שימוש במידע הקיים ברשותה ללא הסכמת הלקוח אלא אם כן הדבר נדרש על פי דין או כדי למנוע שימוש לרעה. החברה תאפשר גישה למידע הקיים ברשותה רק לעובדי החברה הזקוקים למידע זה לצורך מתן שירות.

    2. החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע, אך בקרות מקרים שאינם בשליטתה ו/או שנובעים מכוח עליון, החברה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח ו/או למי מטעמו אם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה. למען הסר ספק, החברה לא תהיה אחראית לכל חשיפת המידע כתוצאה מפריצה של גורמים לא מורשים לאתר.

    3. ידוע לכל משתמש אשר מאשר, כי המידע האישי שמסר ו/או ימסור באתר ו/או באמצעות נציג החברה יישמר וייכלל במאגר המידע, וכי הוא ישמש את החברה, בין היתר, לצורך דיוור ישיר, לרבות משלוח דברי פרסומת ועדכון בדבר הנחות, שירותים ,הצעות ומבצעים של החברה או הרשתות המשתתפות או צדדים שלישיים אחרים הפועלים עם החברה בשיתופי פעולה (לרבות דוא"ל /טלפון/ מסרונים וכו'). האמור יהיה ניתן לביטול בכל עת ע"י שליחת בקשת ביטול באמצעות הדוא"ל לכתובת: questroom.israel2@gmail.com  ו/או באופן אחר שיצוין במסגרת כל עדכון. בכל הודעה שיווקית שתישלח יופיע מנגנון הסרה פשוט ונגיש (קישור, תשובת הסרה בסמס/וואטסאפ וכד').
       

  6. ביטול הזמנה ומדיניות החזרים

    1. לקוח רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם למדיניות ביטול הזמנה ותשלום דמי ביטול.

    2. ביטול הזמנה יבוצע דרך התקשרות טלפונית עם שירות הלקוחות של החברה (ראה בפרק 3.1 לעיל) או דרך "אישור הזמנה".

    3. החברה רשאית לבטל הזמנה, כולה או חלקה במקרים להלן:

      1. אם נפלה טעות כלשהי בפרטי ההזמנה

      2. במקרה ויתברר כי ההזמנה לוותה בפעילות בלתי חוקית של הלקוח ו/או צד שלישי כלשהו.

      3. כאשר העסקה בוצעה שלא כדין ושלא על פי תקנון זה.

      4. עקב תקלה טכנית או נסיבות שאינן בשליטת החברה.

    4. לקוח חייב להיות זמין בטלפון 24 שעות לפני מועד המשחק ולאשר טלפונית (להלן: "אישור טלפוני") הגעתו למשחק. החברה רשאית לבטל את ההזמנה ללא שום פיצוי במידה ולא יהיה אישור טלפוני מצד הלקוח.

    5. אודות ביטול ההזמנה תימסר ללקוח הודעה באמצעות הטלפון ו/או בכתב לכתובת הדואר האלקטרוני ו/או סמס אותה ציין הלקוח בעת ביצוע ההזמנה.

    6. במקרה והלקוח לא הגיע כלל למשחק ו/או איחר בלמעלה מ-15 דקות למועד הקבוע למשחק ,זכאותו לשחק במשחק במועד הקבוע תישלל לאלתר.

    7. לאחר ביצוע ההזמנה, החברה רשאית ליצור קשר עם הלקוח כדי לגבות דמי מקדמה או פיקדון בסך עד 200 ש״ח עבור כל משחק שהוזמן.

    8. במקרה של ביטול המשחק ו/או שינוי מועד המשחק ו/או החלפת המשחק למשחק אחר עד 24 שעות לפני תחילת המשחק הלקוח לא יחוייב בדמי הביטול. היה וכבר שילם הלקוח מקדמה  וביטל את המשחק עד 24 שעות לפני תחילת המשחק המקדמה ששילם הלקוח תוחזר במלואה.

    9. במקרה של ביטול המשחק ו/או שינוי מועד המשחק ו/או החלפת המשחק למשחק אחר בפחות מ-60 דקות לפני תחילת המשחק או באם הלקוח לא הופיע כלל למשחק שקבע ייגבו דמי ביטול בגובה של 200 ש״ח עבור כל משחק שהוזמן.​

    10. מקרה של ביטול או שינוי מועד המשחק תוך פחות מ-24 שעות ממועד תחילת המשחק - הלקוח יחוייב ב-100 ש''ח כדמי ביטול.

    11. במידה והפיקדון ו/או המקדמה חוייבו כדמי ביטול עקב המקרים המופיעים בפרק 6 של תקנון זה - לצורך הזמנה חדשה הלקוח יצטרך להשאיר פיקדון ו/או לשלם מקדמה נוספת.​

    12. במידה ומומש שובר מראש כנגד פיקדון או מקדמה, לא יהיה ניתן לבטל את מימוש השובר במקרה של ביטול או שינוי מועד המשחק גם מעל 24 שעות לפני מועד תחילת המשחק.​

  7. פטור מאחריות

    1. הלקוח או מי מטעמו (שותפים למשחק) מסכימים בזאת באופן בלתי חוזר לפטור את החברה ו/או בעלי עניין בה ו/או עובדיה ו/או מנהליה או מי מטעמה מכל אחריות שהיא, הפסד, תביעה והוצאות (לרבות שכר טרחה משפטי) הקשורים להפרת הוראות התקנון על ידו. הלקוח יהיה אחראי לשפות ולפצות את החברה ו/או בעלי העניין בה ו/או עובדיה ו/או מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד או הוצאה שייגרמו להם לרבות שכ"ט עו"ד, הוצאות משפט ואובדן רווח שיגרמו להם עקב ו/או בקשר עם הפרת הוראות התקנון על ידי אותו הלקוח או מי מטעמו.

  8. תנאים נוספים

    1. .נפלה טעות בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החברה.

    2. טעות בכדאיות העסקה מצד הלקוח לא תזכה את הלקוח בביטול העסקה והחברה תהיה זכאית לגבות את מלוא הסכום עבור ההזמנה.

    3. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר או עקיף, תוצאתי או מיוחד, שנגרם ללקוח או לצד שלישי כתוצאה משימוש או רכישה שלא עלפי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא .האתר שומר את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה.

    4. אחריות החברה בגין כל נזק מוגבלת לגובה הסכום ששולם לה על ידי הלקוח בגין הזמנתו.

    5. רישומי המחשב של האתר בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות של כל הצדדים.

    6. החברה תהיה רשאית להשתמש בתמונות ו/או כל חומר אחר (להלן:" חומרים דיגיטליים ") בהם מופיעים המשתתפים. החברה תהיה רשאית להפיק חומרים דיגיטליים לפני ו/או במהלך ו/או אחרי המשחק לכל מטרה, על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכל עת, הכל בכפוף ובהתאם להוראות הדין.

    7. המשתתפים מתחייבים להימנע משתיית אלכוהול ו/או משימוש בסמים טרם הגעתם למקום המשחק. מפקחי המשחק יהיו רשאים לא לאפשר השתתפותם של המשתתפים במשחק באם הפרו תנאי זה. כמו כן, לא יתאפשר זיכוי כספי.

    8. הלקוח מאפשר לשלוח אליו הודעות פרסומיות, הודעות שירות שונות, אישורי הזמנת משחק והודעות אחרות הקשורות לקיום המשחק. הודעות פרסומיות יישלחו באמצאות דוא"ל או SMS  וידוע ללקוח כי באפשרותו לבקש הסרה מרשימת התפוצה בכל עת.

  9. שובר מתנה

    1. תוקפו של שובר מתנה הינו 12 חודשים ממועד הרכישה - לאחר מועד זה, לא יכובד ולא יוחלף השובר.

    2. ניתן למימוש בשובר מתנה אחד לכל משחק.

    3. אין כפל מבצעים או הנחות נוספות למשתמשים בשובר מתנה.

    4. שובר מתנה יכובד בהתאם לתנאי המימוש המופיעים בתקנון זה ומהווים חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש בכרטיס.

    5. בשינוי שם בית העסק שובר מתנה יכובד ע"פ שם בית העסק החדש.

    6. ביטול עסקה שבוצעה באמצעות הכרטיס יהיה באמצעות הענקת תעודת זיכוי לבית העסק בו מומש שובר מתנה כמקובל בבית העסק ובכפוף להגבלות החוקיות על ביטול עסקה.

    7. שובר מתנה מזכה את המחזיק בו עד לגובה הסכום הרשום לזכותו. שובר מתנה אינו ניתן להמרה למזומן ולא יינתן עודף במזומן בגין שימוש חלקי.

    8. במקרה של גניבה/אובדן/השחתה ,שובר המתנה לא יוחלף ולא תינתן כל תמורה או פיצוי בגינו, שובר מתנה פגום/מזויף לא יכובד.

    9. שובר מתנה זה אינו "כרטיס חיוב" כהגדרתו של מונח זה בחוק כרטיסי חיוב התשמ"ו 1986 .כל אדם המחזיק בשובר מתנה מצהיר בעצם ההחזקה כי הוא מסכים לאמור לעיל ולאמור בתקנון זה.

    10. רשימת חדרי הבריחה בהן יכובדו שוברי המתנה כפי שמופיע באתר החברה.

    11. לא ניתן לממש את שוברי המתנה ברכישה סיטונאית.

    12. לא ניתן לרכוש שוברי מתנה ו/או לשלם חשבונות חשמל וטלפון ו/או למשוך מזומנים באמצעות שובר מתנה.

    13. החברה מקבלת כרטיסי אשראי של VISA, MASTERCARD, AMEX.

  10. הצטרפות למועדון הלקוחות

    1. ההרשמה למועדון נעשית באמצעות מילוי פרטים באתר החברה וללא תשלום.

    2. קווסט רום יהיו רשאים לדחות בקשה להצטרף למועדון, מכל סיבה שהיא, על פי שיקול דעתם הבלעדי ומבלי שתחול עליהם החובה לנמק את סירובם.

    3. הסכמה לכל תנאי התקנון הנה תנאי לחברות במועדון. מילוי טופס ההרשמה ומסירתו כאמור לעיל, כמוהו כהסכמה של מי שמבקש להירשם למועדון לכל הוראות התקנון לרבות כל שינוי עתידי בהוראות התקנון. לחבר המועדון לא תהיה כל דרישה ו/או תביעה בקשר עם הוראות התקנון ו/או שינוי התקנון.

    4. חבר מועדון אחראי לעדכן את המועדון בכל שינוי שיחול בפרטיו האישיים המפורטים בטופס ההרשמה, ובכלל זה מספר פלאפון שלו על מנת לאפשר את המשך הקשר הרציף בין המועדון לבין חבר המועדון. המועדון לא יהיה אחראי לאי קבלת הטבה, דיוור, עדכון או הודעה בקשר עם המועדון בגין אי עדכון הפרטים כאמור.

    5. החברות במועדון היא לתקופת החברות בלבד שתוגדר מעת לעת על ידי קווסט רום.

    6. בהצטרפותו למועדון, בסמנו ’וי‘ ליד הסעיף באתר, מאשר חבר המועדון את הסכמתו לקבלת עדכונים תקופתיים ותוכן שיווקי ופרסומי מקווסט רום, בכל אמצעי תקשורת שקווסט רום תמצא לנכון, לפעילויותיה ,למוצריה ולמבצעי הטבות המיועדים לחברי המועדון, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של קווסט רום, ולתקופה שאינה מוגבלת בזמן.

    7. לקוח המבקש להפסיק לקבל עדכונים תקופתיים מקווסט רום, במהלך תקופת חברותו במועדון או לאחריה , יודיע על כך לקווסט רום בהתאם לדרך המפורטת בעדכון שנשלח אליו ו/או בפניה ישירה למועדון בטופס יצירת קשר באתר.

  11. הטבות לחברי המועדון

    1. במסגרת המועדון, חברי המועדון יהיו זכאים לקבל את ההטבות הבאות: (א) קבלת עדכונים תקופתיים באמצעות הדואר האלקטרוני, מסרונים או בכל אמצעי אחר שקווסט רום ימצאו לנכון, להטבות של המועדון ולמבצעים ייחודיים לחברי המועדון; (ב) הטבות שונות נוספות שקווסט רום תחליט להעניק לחברי המועדון בהתאם לנספח א' שתנאיו מפורטים להלן או כל נספח א' אחר שיבוא במקומו. מובהר כי כמות, תנאי וטיב ההטבות נתונים לשיקול דעתה של קווסט רום והיא אינה מתחייבת באופן כלשהו לכמות או לטיב ההטבות. במקרה של שינוי ההטבות הנקובות בנספח א' להלן, תימסר ללקוחות המועדון הודעה בת 90 ימים מראש ,לקוחות המועדון יהיו זכאים לנצל את ההטבות הקיימות למשך 90 ימים ממועד מתן ההודעה ולאחר מכן יחולו ההטבות לפי נספח א' החדש.

    2. ההטבות הינן אישיות לחברי המועדון ואינן ניתנות להעברה, המחאה, שיעבוד, מכירה ,הסבה, המרה, החלפה וכיו“ב.

    3. קווסט רום שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לגרוע ולשנות את ההטבות ו/או את מחיריהן ו/או עלותן ו/או להציע הטבה חלופית, בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות לאחר מסירתן לחברי המועדון ו/או תוך כדי תקופת מימוש ההטבות.

    4. קווסט רום שומרת לעצמה את הזכות לגרוע ולהוסיף חדרי בריחה לרשת חדרי הבריחה של המועדון, בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.

    5. קווסט רום שומרת לעצמו הזכות להודיע על הפסקת פעילות המועדון בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי ,בהודעה של 90 (תשעים) ימים מראש, וזאת מבלי לפגוע בהטבות ובקופונים אשר הוקנו לחברי המועדון עד למועד הפסקת פעילות המועדון. במקרה של הפסקת פעילות המועדון כאמור: (א) תינתן לחברי המועדון האפשרות לנצל ההטבות והקופונים שבידם כל עוד הם בתוקף על פי הרשום עליהם למשך 90 ימים ממועד מתן ההודעה; (ב) לא יינתן החזר כספי או זיכוי בגין דמי חבר אם שולמו למועדון ;(ג) לא יהיו לחברי המועדון כל טענות בגין הפסקת פעילות המועדון.

  12. סיום וביטול חברות

    1. מבלי לגרוע מהוראות הדין, כל חבר מועדון יהיה זכאי לבטל את חברותו במועדון בכל עת בהודעה שימסור למועדון בכתב. הביטול בפועל ייעשה בתוך שלושה (3) ימי עסקים מיום שנמסרה הודעת הביטול ואם נמסרה הודעת הביטול באמצעות דואר רשום – בתוך שישה (6) ימי עסקים מיום מסירתה למשלוח, והכל אם לא נקב חבר המועדון במועד מאוחר יותר בהודעת הביטול.

    2. קווסט רום רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לשלול מחבר מועדון את חברותו במועדון או לחסום הכניסה/הגישה שלו לאתר ו/או לעכב או לשלול ממנו הזכות לקבל את ההטבות כולן או חלקן, באופן מיידי, אם ביחס לאותו חבר מועדון יתעורר חשד אצל המועדון בנוגע לכל אחד מהמקרים הבאים: (א) חבר המועדון הפר או לא עמד בתנאי מן התנאים המפורטים בתקנון; (ב) התנהגות/פעולה של חבר המועדון מפרה דין כלשהו או שהיא מזיקה לאינטרסים של חבר מועדון אחר ו/או המועדון ו/או מי מטעמו, וכן (ג) אי תקינות, זיוף או מרמה לגבי החברות במועדון. לחבר המועדון לא יהיו כל טענות כנגד המועדון בקשר עם האמור לעיל.

    3. במקרה של סיום או ביטול חברות במועדון מכל סיבה, לא יהיה חבר המועדון זכאי להטבות ו/או לזכויות הניתנות לחברי המועדון ו/או לזיכוי או להחזר כספי כלשהוא בגין דמי החבר או חלקם.

  13. דרכי מסירת הודעות

    1. דרכי מסירת הודעות מהמועדון לחברי המועדון, בכל דבר ועניין, ייעשו באופן ובדרך שייקבע על ידי קווסט רום, לפי שיקול דעתה הבלעדי. מבלי לגרוע מהאמור, פרסום בסניפי קווסט רום ו/או באמצעי תקשורת כלשהו ו/או באמצעות דיוור ישיר ו/או באתר האינטרנט של קווסט רום ו/או בתקנון זה ייחשב כמסירת הודעה לחברי המועדון ולחברי המועדון לא תהיינה טענה ו/או דרישה בגין כך ו/או טענה לאי ידיעה אודות תוכן ההודעה.

    2. דרכי מסירת הודעות מחברי המועדון לקווסט רום, בכל דבר ועניין, ייעשו באמצעות פנייה לשירות הלקוחות באמצעות אזור יצירת הקשר באתר או בפנייה לכל אחד מסניפי החברה.

  14. צילום ואמצעי מעקב במתחם

    1. לשם אבטחת המתחם, שמירה על בטיחות האורחים והעובדים, הגנה על רכוש, שיפור השירות ותפעול המשחקים, המתחם של קווסט רום מצולם במצלמות וידאו במעגל סגור (CCTV). הצילום עשוי להתבצע באזורים ציבוריים, בעמדת הקבלה ובחדרי המשחק עצמם.

    2. בחדרי המשחק מתבצעת צפייה בזמן אמת במהלך המשחק על-ידי המפעילים, לצורכי תפעול, מתן רמזים, שמירה על בטיחות המשתתפים ומניעת נזקים. בחלק מהמקרים ייתכן גם תיעוד והקלטה של הווידאו.

    3. באזורים מסוימים במתחם (כגון עמדת הקבלה) עשויה להתבצע גם הקלטת שמע, וזאת לצורכי אבטחה, תיעוד אירועים וטיפול בפניות ו/או תלונות. באזורים שבהם מוקלט שמע תופיע שילוט מתאים המעדכן על כך.

    4. לא מותקנות מצלמות או אמצעי תיעוד במקומות שבהם קיימת ציפייה מוגברת לפרטיות, כגון שירותים.

    5. המידע המצולם והקלטות השמע, ככל שנשמרים, יישמרו למשך פרק זמן סביר הנדרש לצורך המטרות המפורטות לעיל, ולאחר מכן יימחקו או יישמרו בצורה אנונימית, אלא אם קיימת חובה חוקית או צורך לגיטימי לשמור אותם לתקופה ארוכה יותר (לדוגמה במקרה של אירוע ביטחוני, נזק לרכוש, מחלוקת עם לקוח וכדומה).

    6. גישה לחומר המצולם ו/או המוקלט מוגבלת לעובדים המורשים בלבד, ולגורמים חיצוניים רלוונטיים לפי הצורך (כגון חברות ביטוח, יועצים מקצועיים, רשויות אכיפה וכדומה), ורק בהתאם לדין ולמטרה הלגיטימית שלשמה נמסר המידע.

    7. שימוש בחומרים מצולמים או מוקלטים שבהם ניתן לזהות לקוחות לצורכי פרסום, שיווק או רשתות חברתיות ייעשה אך ורק בכפוף להסכמה מפורשת ונפרדת של הלקוח/ים המצולמים, כפי שיתבקשו במעמד המשחק או בדרכים אחרות שייקבעו.

    8. עצם הכניסה למתחם, השהות בו והשתתפות במשחקים, מהווים הסכמה מצידכם לכך שהנכם מודעים לקיומן של מצלמות ואמצעי תיעוד כאמור לעיל ולשימוש שיעשה במידע בהתאם לתנאי תקנון זה ובהתאם לדין. במידה ויש לכם שאלות או בקשות בנוגע למידע שנאסף על-ידינו באמצעי תיעוד, ניתן לפנות אלינו באמצעי יצירת הקשר המפורטים באתר.

  15. כיבוד, מזון, אלרגיות ובטיחות במתחם

    1. במתחם קווסט רום עשוי להינתן לאורחים כיבוד קל ללא תשלום, לרבות בין היתר: קפה, תה, מים, סוכר, חלב, חטיפים, ממתקים ומזון נוסף מעת לעת, לפי שיקול דעת העסק.

    2. ייתכן כי המזון, המשקאות והכיבוד במתחם מכילים או נחשפו לחומרים אלרגניים שונים, לרבות (מבלי לגרוע): גלוטן, אגוזים, בוטנים, שומשום, מוצרי חלב, סויה, צבעי מאכל, חומרים משמרים ועוד.

    3. האחריות לבדיקת התאמת המזון והכיבוד עבור כל אורח, לרבות ילדים, וכן האחריות להימנע מצריכת מוצרים שאינם מתאימים לרגישויות, אלרגיות, אי־סבילות או מגבלות רפואיות – מוטלת על האורח בלבד. מומלץ למי שסובל מאלרגיה משמעותית או מצב רפואי רלוונטי להימנע מצריכת כיבוד במקום ולהביא עמו מזון מתאים במידת הצורך.

    4. ממתקים, חטיפים ומזון קטן עשויים להוות סכנת חנק לילדים, במיוחד לילדים צעירים. הורים ומלווים אחראים להשגיח על ילדיהם בכל עת, למנוע מהם אכילה בלתי מבוקרת של ממתקים ו/או מזון אחר, ולוודא כי הם צורכים אך ורק מזון המתאים לגילם ולמצבם הרפואי.

    5. חדרי הבריחה במתחם עושים שימוש באביזרי משחק וציוד שונים (למשל כפפות, מסכות, בלונים, אביזרי תחפושת, חבלים, ידיות, חלקי פלסטיק ומתכת ועוד), אשר עשויים להכיל חומרים העלולים לגרום לרגישות או לאלרגיה אצל חלק מהאורחים – לרבות, בין היתר, חומרים המכילים או העלולים להכיל לטקס.

    6. אורחים הסובלים מאלרגיה ידועה (למשל לטקס, סוגי פלסטיק, מתכות, חומרי ניקוי, בשמים, אבק וכדומה) מתבקשים לעדכן את הצוות מראש ולהימנע ממגע עם אביזרים וחומרים העלולים לסכן אותם. ניתן לפנות לצוות לפני או במהלך המשחק לקבלת מידע נוסף על האביזרים בחדר ולקבלת פתרון חלופי, במידת האפשר.

    7. מובהר כי האחריות לבריאותם, בטיחותם ושלומם של האורחים, לרבות מי שיש להם אלרגיה או רגישות ידועה ו/או מגבלות בריאותיות אחרות, מוטלת בראש ובראשונה על האורחים עצמם ועל ההורים/המלווים במקרה של קטינים. האורחים מתבקשים להתריע בפני הצוות מראש על כל מגבלה רפואית, אלרגיה משמעותית או מצב בריאותי הדורש זהירות מיוחדת.

    8. העסק אינו אחראי, ולא יישא בכל אחריות, לכל נזק, הפסד, הוצאה או פגיעה – ישירים או עקיפים, תוצאתיים או מיוחדים – שנגרמו עקב אלרגיה, רגישות למרכיבי מזון, חשיפה לחומרים המצויים באביזרי המשחק, חנק ממזון או ממתקים, או כל תגובה רפואית אחרת, אלא אם הוכחה רשלנות חמורה מצדו של העסק; זאת, מבלי לגרוע מכל הגבלת אחריות אחרת הקבועה בתקנון זה ועל פי כל דין.

    9. מובהר כי השתתפות במשחקים ושהייה במתחם מהוות הסכמה של האורחים לתנאים המפורטים בסעיף זה, לרבות האחריות האישית לנקיטת אמצעי זהירות מתאימים בהתחשב בגיל המשתתפים, מצבם הרפואי, רגישויותיהם ומגבלותיהם.

 

פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל הנובע ממנו יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבית המשפט המוסמך בחיפה בלבד.

נגישות במתחם חדרי הבריחה קווסט רום חיפה

מתחם חדרי הבריחה קווסט רום פועל רבות בכדי להנגיש את שירותיו עבור אנשים בעלי מוגבלויות ולהעניק חווית שירות העונה לדרישותיהם הייחודיות. אנו פועלים למען קיום הדרכות לצוות בנושא נגישות, ומבצעים התאמת נגישות במתחם החברה וגם בערוצים הדיגיטליים וביניהם אתר אינטרנט ומרכזיית שירות טלפוני. התאמות אלו מבוצעות על פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות.

 

למידע מפורט אודות התאמות נגישות בכל חדר בריחה ניתן לפנות ישירות בטלפון 04-300-5001 או בדואר אלקטרוני questroom.israel2@gmail.com.

 

מצורפת רשימת הסדרי נגישות:

 

  • אין חניית נכים ליד המתחם

  • הדרך לסניף נגישה לכיסאות גלגלים

  • דלת הכניסה ללובי הסניף רחבה וללא מכשולים

  • במתחם אין תא שירותי נכים

  • בלובי לא ניתן שירות נגיש

  • בעמדת המתנה לא קיים כיסא נגיש

  • במקום ניתן לקבל מידע בפישוט לשוני, לא קיימת מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה

  • חדרי המשחקים במתחם מכילים מעברים נסתרים (וצרים) ואינם נגישים למוגבלי תנועה בשל אופי המשחק

  • חדרי המשחקים במתחם אינם מונגשים ללקויי ראיה

  • חדרי המשחקים במתחם מכילים מספר חידות שדורשות להבדיל בין הצבעים ואינם מונגשים לעיוורי צבעים

  • חדרי המשחקים במתחם מכילים אורות מהבהבים ואינם מונגשים לחולי אפילפסיה

  • חלק מחדרי המשחקים במתחם מכילים מכונות עשן ואינם מונגשים לחולי אסטמה

 

נשמח לתת מידע מפורט לגבי המכשולים בחדרי המשחקים, התאמות והיערכות מיוחדת שאפשר לבצע מראש עבור אנשים עם מוגבלויות בערוצים הבאים:

טלפון: 04-300-5001

דואר אלקטרוני: questroom.israel2@gmail.com.

מדיניות פרטיות

החברה אוספת מידע אישי (כגון שם, טלפון, דוא״ל, תאריך לידה ופרטי הזמנה) שמוסר המשתמש בעת ביצוע הזמנה באתר, פנייה ליצירת קשר או הצטרפות למועדון הלקוחות.


המסירה היא מרצון, אולם ללא מסירת המידע לא ניתן יהיה להשלים את ההזמנה, לספק את השירות או להצטרף למועדון הלקוחות.

המידע ישמש את החברה לצורך:

  • ניהול הזמנות והתקשרות עם הלקוחות;

  • שליחת עדכונים לגבי הזמנות קיימות;

  • ניהול חברות במועדון הלקוחות ומתן הטבות (כגון הטבת יום הולדת על בסיס תאריך לידה שנמסר);

  • שליחת דברי פרסומת, הצעות והטבות לחברי מועדון הלקוחות, בכפוף להסכמה מפורשת בעת ההצטרפות.

החברה נוקטת באמצעי אבטחה מקובלים לשמירת המידע, ומגבילה את הגישה אליו לעובדי החברה הזקוקים לו לצורך מתן השירות בלבד.
החברה עשויה להעביר מידע לספקי שירות חיצוניים (כגון מערכות סליקה או מערכות דיוור) אך ורק לצורך מתן השירות או ניהול המועדון.

האתר והשירותים אינם מיועדים לאיסוף מכוון של מידע מילדים מתחת לגיל ‎18‎ ללא הסכמת הורה/אפוטרופוס. אם נודע לנו כי נמסר מידע ללא הסכמה נדרשת - נפעל למחיקתו.

אנו מיישמים אמצעי אבטחה מקובלים (הצפנה במעבר, בקרות גישה, ניטור). במקרה אירוע אבטחה מהותי נודיע בהתאם לדין החל.

זכויותייך

 

כל לקוח רשאי לבקש עיון, תיקון, מחיקה או הגבלת עיבוד של מידע הנוגע לו, וכן להתנגד לשיווק ישיר בכל עת. לבקשות יש לפנות ל-questroom.israel2@gmail.com. אנו נשיב בתוך עד ‎30‎ ימים קלנדריים.

קוקיות, פיקסלים וטכנולוגיות דומות
 

האתר עושה שימוש בקובצי Cookies, תגיות ומזהים מקוונים לצורך: (א) תפעול וביצועי האתר; (ב) ניתוח סטטיסטי ושיפור חוויית משתמש; (ג) פרסום מותאם אישית ומדידת קמפיינים.
אנו עשויים להשתמש בין היתר במערכות: Google Analytics/Tag Manager, Google Ads, Meta (Facebook/Instagram) Pixel, Hotjar/‏Yandex Metrica, וכן כלים נוספים. מידע הנאסף עשוי לכלול כתובת IP מקוצרת, מזהה מכשיר/דפדפן, דפים נצפים, אירועי גלישה וזמני פעילות.
ניתן לנהל העדפות קוקיות באמצעות הבאנר באתר ובדפדפן. בנוסף, ניתן לשנות העדפות מודעות בפלטפורמות צד ג' (כגון Google ו-Meta) ולהסיר פרסונליזציה. קישורים והנחיות מפורטים מופיעים בגרסת המדיניות המלאה.

שיתוף מידע עם ספקי שירות

אנו משתפים מידע אישי רק כנדרש לצורך מתן השירותים:

Tranzila - סליקת תשלומים (פרטי עסקה, מזהה לקוח; אין לנו גישה למספר כרטיס מלא).

Inforu / SendPulse - שליחת הודעות SMS / Email / WhatsApp (מס' טלפון/דוא"ל, שם, מזהי קמפיין).

Google (Analytics / Ads / Tag Manager) - ניתוח סטטיסטי ופרסום מותאם.

Meta Platforms (Pixel) - פרסום מותאם ומדידה.

Hotjar / Yandex Metrica - חקר שימושיות ומדידה (במידה ונעשה שימוש).

.Tor4you - מערכת ניהול הזמנות וביצוע הזמנות משחק (פרטי הזמנה, פרטי לקוח כפי שנמסרו בעת ההזמנה).

Box - חברת אחסון אתרים (נתוני האתר, לוגים, אבטחה ותעבורת מידע, פרטי הזמנה, פרטי לקוח כפי שנמסרו בעת ההזמנה).

Wix - פלטפורמת בניית ואחסון אתרים (ניהול תוכן, נתוני טפסי פנייה, לוגים ותעבורת מידע).

Hosting / CDN / אבטחה נוספים - לצורך תפעול האתר ושיפור ביצועים.

העברות המידע עשויות להתבצע גם למדינות שמחוץ לישראל, לרבות מדינות שאינן מעניקות רמת הגנה זהה להגנה הנהוגה בישראל; עם זאת, אנו עושים שימוש במנגנוני הגנה מקובלים, ובכלל זה הסכמים חוזיים סטנדרטיים, כדי להבטיח רמת הגנה נאותה למידע.

שימור מידע

אנו שומרים:

פרטי הזמנה וחשבוניות – לפי דין מס וחשבונאות (עד 7 שנים).

נתוני מועדון לקוחות ושיווק – עד 48 חודשים מהאינטראקציה האחרונה או עד בקשת מחיקה/הסרה.

לוגים טכניים – עד 12 חודשים, אלא אם נדרש אחרת לצרכי אבטחה/ציות.

תאריך עדכון אחרון: ‎01/08/2025
איש קשר לפרטיות: questroom.israel2@gmail.com

bottom of page